fbpx

REGULAMIN

obowiązuje od 01.09.2024

 

I
GŁÓWNE ZASADY

  1. Organizatorem zajęć artystycznych, kulturalnych, edukacyjnych, rekreacyjnych jest House of Art – Profesjonalne Szkoły Musicalowe [Szkoła].
  2. Zajęcia organizowane przez House of Art są odpłatne.
  3. Zapisy na zajęcia odbywają się on-line pod adresem: www.szkolywokalne.pl lub w sekretariacie House of Art.
  4. O przyjęciu do szkoły do grup dziecięcych (P i D) decyduje kolejność zgłoszeń.
  5. W grupach młodzieżowych (M) i dorosłych (S) obowiązują egzaminy wstępne (przesłuchania), a o przyjęciu do szkoły decyduje komisja rekrutacyjna.
  6. Udział w pierwszych zajęciach oraz przystąpienie do egzaminy wstępnego możliwe jest wyłącznie po uprzednim zapisaniu się na wybrane zajęcia zgodnie z harmonogramem zajęć w zakładce na stronie internetowej oraz zgodnie z instrukcją zapisu na zajęcia.
  7. Udział w zajęciach możliwy jest wyłącznie przez Uczestników posiadających aktywną umowę kształcenia.
  8. W zajęciach udział brać mogą tylko zapisani Uczestnicy. O obecności rodzica lub opiekuna towarzyszącego dziecku podczas zajęć decydują instruktorzy prowadzący zajęcia. 
  9. Dokumentem potwierdzającym obecność Uczestnika na zajęciach jest lista obecności prowadzona przez Instruktora.
  10. Instruktorzy mają prawo do:
    – ustalania przebiegu zajęć zgodnie z własnym planem
    – ustalenia obowiązującego rodzaju odzieży i obuwia
    – wyboru solistów i przydziału części solowych zgodnie z własną opinią
    – niewpuszczania na zajęcia Uczestników pełnoletnich oraz niedopuszczania do aktywnego udziału uczestników niepełnoletnich, zalegających z opłatą za zajęcia, którzy mimo wcześniejszego przypomnienia (rodzicom/prawnym opiekunom) o konieczności wniesienia opłaty, nadal nie mają opłaconych zajęć;
    – dokonywania skreśleń z listy Uczestników zajęć, w uzgodnieniu z pracownikiem sekretariatu lub Dyrekcją House of Art.
    – reagowania na wszystkie zachowania będące nieodpowiednimi
  11. Instruktorzy nie mają prawa do pobierania od Uczestników opłat za udział w zajęciach. Wyjątki – informacja w sekretariacie.
  12. Minimalną liczbę Uczestników zajęć grupowych, niezbędną do rozpoczęcia zajęć ustala Dyrektor House of Art w porozumieniu z Instruktorem.
  13. Zmniejszenie liczby Uczestników zajęć poniżej ustalonego minimum może skutkować likwidacją grupy zajęciowej.
  14. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach, Uczestnik lub rodzic/opiekun prawny Uczestnika, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie pracownika sekretariatu House of Art poprzez złożenie w formie pisemnej  rezygnacji   najpóźniej do ostatniego dnia poprzedzającego miesiąc, w którym Uczestnik rezygnuje.  Dopuszcza się rezygnację z zajęć w: pierwszym miesiącu nauki, ostatnim miesiącu I semestru.
  15. Rezygnację należy złożyć osobiście w sekretariacie House of Art lub drogą mailową. Brak złożenia wyżej wymienionego pisma powoduje naliczenie opłaty za zajęcia.
  16. Rezygnacja z zajęć nie zwalnia Uczestnika od obowiązku uregulowania zaległych opłat.
  17. Rozwiązanie Umowy możliwe jest wyłącznie przy nie zaleganiu z opłatami za zajęcia.
  18. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od uczestników zajęć – zajęcia nie odbędą się i nie istnieje możliwość ich odrobienia (odwołanie zajęć na skutek wewnętrznych ustaleń House of Art lub niedyspozycyjności Instruktora), odpłatność za zajęcia zostanie proporcjonalnie pomniejszona o ilość odwołanych zajęć lub zwrócona na konto płatnika.
  19. Rodzice lub opiekunowie prawni są zobowiązani do punktualnego przyprowadzania dziecka do szkoły. House of Art nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci pozostawionych bez opieki po zakończeniu planowanych zajęć.
  20. Odpowiedzialność za nieletniego uczestnika zajęć House of Art ponosi tylko w czasie trwania zajęć oraz w przerwach pomiędzy lekcjami.
  21. House of Art zapewnia możliwość oczekiwania na rodziców do godziny 21:30. Istnieje możliwość przebywania dziecka w szkole przed rozpoczęciem zajęć po wcześniejszym ustaleniu z sekretariatem. House of Art udostępnia dzieciom pomieszczenie, w którym mogą odrobić lekcje lub odpocząć przed zajęciami.
  22. Uczestnicy zajęć zobowiązani są do korzystania z szatni oraz do całorocznej zmiany obuwia.

II
MIEJSCE I CZAS ZAJĘĆ

  1. Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00 do 21:30 oraz w soboty od 09:00 do 18:00.
  2. Czas trwania oraz terminy zajęć ustala House of Art.
  3. Zajęcia odbywają się we wszystkie dni w roku szkolnego z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni określonych przez House of Art, jako wolne od realizacji zajęć z zastosowaniem kalendarza szkolnego dla województwa małopolskiego.
  4. Z ważnych powodów House of Art ma prawo wyznaczyć inny czas, termin i miejsce odbywania się zajęć, o czym poinformuje uczestników drogą mailową.
  5. House of Art ma prawo do ustalania zastępstw oraz zmiany Instruktora.

III
PŁATNOŚCI ZA ZAJĘCIA

  1. Opłaty w House of Art dotyczą zajęć o charakterze grupowym i nie zawierają w sobie występów scenicznych nie będącymi występami zespołowymi.
  2. Nie ma możliwości rezygnacji Uczestnika z wybranych pojedynczo zajęć ujętych w harmonogramie zajęć grupy i nie jest to podstawą do zmniejszenia opłaty miesięcznej.
  3. Udział w działaniach dodatkowych takich jak; nagrania studyjne, realizacja nagrań wideo, udział w festiwalach i konkursach oraz przydział partii solowych w koncercie końcowo-rocznym jest zależny od decyzji rady pedagogicznej i zależy od szczególnych osiągnięć Uczestnika zajęć.
  4. Wysokość opłat za zajęcia reguluje cennik wprowadzony Zarządzeniem Dyrektora House of Art
  5. Opłaty za zajęcia należy uiszczać z góry do 5 dnia każdego miesiąca.
  6. W House of Art obowiązuje opłata roczna podzielona na 10 równych rat.
  7. Opłaty za zajęcia przyjmowane są z góry w formie ryczałtu, w związku z tym wyklucza się jakiekolwiek zwroty wniesionych opłat za zajęcia z przyczyn rezygnacji lub innych nieobecności Uczestników- dotyczy to również nieobecności usprawiedliwionych z wyjątkiem pkt III ust. 14.
  8. Niedopuszczalne jest dokonywanie wpłat cząstkowych za zajęcia, dokonywanych według indywidualnych ocen Uczestników.
  9. W przypadku, gdy zajęcia rozpoczynają się nie od początku miesiąca lub gdy Uczestnik rozpoczyna swój udział w zajęciach nie od początku miesiąca, opłata za ten miesiąc jest procentowo rozliczana w stosunku do okresu rozpoczęcia zajęć.
  10. Przy zapisie drugiego i kolejnego dziecka obowiązuje zniżka w wysokości 30% opłaty miesięcznej.
  11. Niedokonanie wpłaty za zajęcia skutkuje naliczeniem odsetek ustawowych oraz uruchomieniem procesu windykacji zaległych zobowiązań i wykreśleniem z listy Uczestników.
  12. Informacja o zajęciach, na które obowiązują rabaty podawana jest na bieżąco.
  13. Rabaty nie łączą się.
  14. Za udział Uczestnika w zajęciach dodatkowych nie ujętych w harmonogramie obowiązują opłaty dodatkowe określane osobnym cennikiem.
  15. Udział w zajęciach dodatkowych jest nieobowiązkowy
  16. W uzasadnionych przypadkach (np. wypadek losowy, leczenie szpitalne, długotrwała powyżej 1 miesiąca choroba), Uczestnik zajęć może zwrócić się na piśmie o zmniejszenie bądź całkowite zwolnienie z opłaty w danym miesiącu. Prośbę wraz z uzasadnieniem popartą przez Instruktora prowadzącego zajęcia należy przekazać do sekretariatu lub przesłać drogą mailową.
  17. Za udział uczestnika w Gali końcowo-rocznej obowiązuje składka ujęta w umowie.

IV
FORMY PŁATNOŚCI

  1. Opłaty za zajęcia w House of Art są identyczne dla każdego miesiąca. Sekretariat szkoły raz w miesiącu przesyła fakturę, na podstawie której należy dokonać płatności.
  2. Płatności dokonywać należy przelewem na konto House of Art lub gotówką w sekretariacie House of Art do 5 dnia miesiąca.

V
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wizerunkowych i kontaktowych przez House of Art. – Profesjonalne Szkoły Musicalowe al. 29 Listopada 104/U1, 31-406 Kraków do celów: statutowych, kontaktowych promocji wydarzeń w mediach ogólnodostępnych i społecznościowych, na plakatach, folderach, ulotkach itp.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować brakiem możliwości uczestnictwa w zajęciach/warsztatach organizowanych przez House of Art.

VI
DODATKOWE ZGODY

  1. Wszelkie kwestie związane z uczestnictwem w zajęciach organizowanych przez House of Art poza budynkiem: w najbliższym otoczeniu, niewymagającym transportu wpisane są w charakter zajęć i nie wymagają dodatkowej zgody rodzica/opiekuna prawnego.
  2. zajęcia wyjazdowe, występy, koncerty poza terenem szkoły wymagają dodatkowej zgody rodzica/opiekuna prawnego.

VII
PRZEPISY KOŃCOWE

  1. House of Art nie ponosi odpowiedzialności za: ewentualne kontuzje lub nieszczęśliwe wypadki Uczestników, powstałe na skutek nieprzestrzegania ewentualnych zaleceń lekarskich oraz nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa.
  2. House of Art nie ponosi odpowiedzialności  za rzeczy pozostawione w szatni, które mogą zostać zgubione, skradzione, zniszczone.
  3. Dla uczestników zajęć udostępnione są w recepcji szafki zamykane na klucz.
  4. Klucze do szafek zamykanych wydawane są każdorazowo na prośbę Uczestnika. Uczestnik po zakończeniu zajęć ma obowiązek każdorazowo zwracać klucz. Zgubienie klucza skutkuje wymianą zamka na koszt Uczestnika zajęć.
  5. Dyrektor House of Art zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie.
  6. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach House of Art jest akceptacja niniejszego Regulaminu, przestrzeganie norm społecznych wobec innych osób, a także przepisów BHP i PPOŻ.
  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem podjęcia.
  8. Decyzje w sprawach nieujętych w niniejszym Regulaminie podejmuje Dyrektor House of Art.
Powrót